10

II Edycja Seminarium: Funkcjonowanie bocznic kolejowych 9 sierpnia 2017 r.

Zmiany w ustawie o transporcie kolejowym, które weszły pod koniec 2016 r. nadal wywołują wiele wątpliwości. Wiele podmiotów funkcjonujących na rynku kolejowym ma uzasadnione wątpliwości co do obowiązków wynikających z ustawy o transporcie kolejowym.

Seminarium Funkcjonowanie bocznic kolejowych jest adresowane do obecnych jak i przyszłych użytkowników bocznic kolejowych – zarządców infrastruktury kolejowej.

Podczas seminarium zostaną omówione zagadnienia związane rozpoczęciem działalności zarządcy infrastruktury – użytkownika bocznicy kolejowej oraz operatora obiektu infrastruktury usługowej. Poruszone zostaną także kwestie związane z infrastrukturą kolejową udostępnianą i prywatną, w szczególności z zasadami udostępniania infrastruktury kolejowej.

Więcej informacji i zapisy pod adresem:

http://szkolenia.prawokolei.pl/ii-edycja-seminarium-funkcjonowanie-bocznic-kolejowych/

Jakub Tomczak

Jestem prawnikiem, miłośnikiem kolei, fotografii analogowej oraz hobbystycznym blogerem. Na tym blogu piszę o sprawach ważnych dla kolei w Polsce i Unii Europejskiej.

10 Comments

  1. Czy w zakresie swiadczonych przez pana uslug prawnych miesci sie napisanie statutu sieci kolejowej? Jesli tak to jaka cena?

  2. OK.Rozumiem ze reprezentowanie przewoznika kolejowego przez Pana osobe w sporze z PLK tez wchodzi w grę?(chodzi o kwestie rozliczenia kosztow komunikacji zastepczej).

  3. Dwa pytania do pana mecenasa. Czy tory przejazdowe znajdujace sie na infrastrukturze prywatnej, stanowiace dojazd do innej infrastruktury prywatnej a w szczegolnosci dojazd do obiektu infrastruktury uslugowej, nalezy udostepniac czy nie.
    Czy w mysl nowelizacji ustawy o transporcie kolejowym z 16 listopada 2016 roku uzytkownic bocznicy ktora stanowi jedna droga kolejowa musi sporzadzac statut sieci kolejowej czy nie?

Leave a Reply to gasd Cancel reply